wtorek, 5 listopada 2013

1.Początek.



Od jakiegoś czasu mam ochotę się wygadać. Problem był taki , że nie chciałam tego zrobić ani przyjaciołom , ani rodzinie , żadnym znajomym. Dlatego tez wylądowałam tu . Na jak długo ? to się okaże. Najgorzej jest zacząć . A więc jestem Karolina i za kilka miesięcy skończę 17 lat. To na tyle o mnie .

W ostatnich dniach strasznie mi czegoś brakuje . Nie wiem czy to przez nową szkołę . Chociaż to niemożliwe , żebym tęskniła za gimnazjum. W liceum jest lepiej , lepsza atmosfera , inni ludzie. Może to przez to, że mniej widuje się z przyjaciółmi. Czas ostatnio leci tak szybko , że nie mogę się połapać . Niedawno zaczynały się wakacje , a tu już listopad ? Nie mam czasu dla siebie, nie tyle co kiedyś. Trzymam kciuki , że jutrzejszy dzień poprawi mi trochę humor.  W sumie już się go nie mogę doczekać .


A jebnę sobie tu zdjęcie z tymi debilami co spędzam z nimi jutro dzień ♥ 
(Lucy, ja , Anka)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz